Kızlar heeepsi üst üste geldi ilk başta 4 aylik bebeğimde hapşırma burun tıkanıklığı başladı sonra doktora gittik ilk başta biseyi yok üşütmüs dedi iki güne daha kötü oldu tekrar gittik ciğerlere inmiş bronşit olmuş hastanede hava verdiler şimdi evde makineyle ilaçla hava veriyoruz antibiyotik kullanıyor mecburi 😔 tam nefesi iyileşiyor derken atak dönemi başladı ağlıyor bağırıyor hiç ama hiç uyuyamiyor halbuki koyardım kendi uyurdu uykuyu çok severdi bu şeyler olurken bende de burun tıkanıklığı boğaz ağrısı vardı test yaptirmamistim ama şimdi koku gitti artık belli yani birkaç gündür maske takıyorum ama bebeğimle mecbur aynı odada uyuyoruz ve durmadıgı için hep kucakta dua edin bize yaşayan oldu mu ona geçtiyse daha kötüye gitmez dimi görüştüğümüz herkes hasta olmuş çok dikkat edin aşırı salgın var uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin önerilerinize açığım 🙏