Anneler 9 aylık olacağız. Kendi kendine doyacak kadar yemese bile birşeyler tutuyor, atıyor ağzına götürüyor. Hem Bunu destekleyip hemde arkasından ben yemeğini yedirsem olur mu ? Kilo alımı yavaş diye blw hiç denemedim. Anca daha yeni toparlanıyor. Mesela eline brokoli verip arkasından yemek yedirsem aynı anda verim alabilir miyim ?