Damlali 2 aylik bi bebegim var ama emerken cok huzursuz kip kirmizi oluyo tikaniyo nefes alamiyo cok hizli yutkunmaya calisiyo memeden cekip gazi mibvar diye gazini cikarmak istiyorum memeden cekince sinirlenip dahada agliyo neden boyle oluyo bilen var mi ?
nutellayiyensincap Damlali burnu tıkalı olabilir,sütünüz tazyikli geliyor olabilir. Arkanıza yaslanıp göğsünüzü parmakların arasına alıp öyle emzirmeyi deneyin🌺
NinovaLemi Damlali sütun fazla akıyordur benim de bebeğim 2 aylik aynı şekilde yapıyor. Elimle sırtını sivazliyorum sadece. Bazen memeyi çekip bir kaç saniye dinlendirip tekrar geri veriyorum
Halilannesi Damlali büyük ihtimalle tazyikli geliyo sütünüz. Emzirmeden önce 5 dakika elinizle sağın göğüsünüzü .
pandemibebegi Damlali Kucaginizda tam yan yatırıp emzirin o zaman daha az oluyor boğulma. Birazcik bile sirtüstü olsa genzine kaçıyor bazen kızımın.
Damlali nutellayiyensincap burnunu simdi actim emzirirkende makas seklinde tutup emziriyorum simri gene yapti kip kirmizi oluyo yavrum ya ter icinde kaliyo 😣
Damlali NinovaLemi onu bende yapiyorum canim goguslerim yumusacik ama akis hizina yetisemiyo genede minigim ne zaman duzene girecek acaba emzirmeye korkuyorum valla 🙄
Halilannesi Damlali ben 3 haftadır sağıyorum elimle bende de aynı sıkıntı var tazyikli geliyo hala ama sağım yaptıktan sonra rahatlıyo tazyiği rahat emebiliyo oğlum Doktorum bana prolaktin seviyene baktır demişti doğumdan sonra hormonlar birden yükselişe geçtiği için tazyik oranı artıyomuş
Damlali NinovaLemi ay cok kotu oluyo ama ya nefes alamiyacak duruma geliyo nefes almak icin memeden ayriliyo sonra geri aliyo napacagimi sastim artik agliycam o dereceye geldim 😓
Damlali pandemibebegi bide bunu deneyim bakalim insallah ise yarar canim ya bi ogrenemediler su emmeyi gitti ne guzel cuk cuk yut gitsin iste strese girdim yeminle 😣
pandemibebegi Damlali Mutlaka dene canım. Düşünsene kendin sırtüstü yatarak su içtiğini genzine kaçmaz mi? Tam yan yattığında daha az oluyor risk. Hatta mama verenler öyle veriyormuş yan yatırarak burada okumuştum.
Damlali pandemibebegi dogru diyosun canim deniycem nolur ise yarasin ya cok bunaldim gercekten onu memede cebellesirken gordum mu daha cok kotu oluyorum elim ayagim dolasiyo😣
Damlali pandemibebegi sol gogsumu emzirirken biraz rahatladi ama sag da hala devam ediyo canim ya yemin ederim emzirmeye korkar oldum dogdugundan beri memedeki sikintilarimiz gitmedi bitmedi bende artik huzurla bebegim gozumun icine baka baka emzirmek istiyorum cookkk yoruldum gercekten coookk😣😣😓😔
Aselmevaa Damlali mesela saat 3 e kadar sağ göğüsten 3den sonra sol göğüsten emzirmek gerekiyomus ben denedim işe yariyo dolmadan emince emebiliyo. Bi internetten arastirin derim
Seherekincikan Damlali sütün tazikli geliyordur. Çok acıkmasını beklemeden emzir. Arkana yaslan bebişi tam kendine döndür bütün vücudunu arada çek memeni bırak nefes alsın. Çok acıktığı için hızlı hızlı çekiyor o yüzden nefes alamıyor. Buna dikkat et benim kızda öyle
Damlali Seherekincikan suan ole yapiyorum canim once biraz emziriyorum minnak sutu indirincr cikartip biraz sagip tekrardan veriyorum memeyi agzina bi oluyo guzel devam ediyo bi oluyo ayni sikinti devam ediyo ogrenecekler insallah bas etmeyi
Damlali Halilannesi ee bi tedavisi varmiymis peki canim nasil normal seviyeye dusecekmis baktirdiniz mi siz ?