Filizinci Emziyorum bebeğim 2 aylık benden grip bulaştı diyorum ki aşı olsam mı sizce hanımlar nasıl olur
Thesra Filizinci Bende çok merak ediyorum bu konuyu aslında bebeklerede yapıyorlar acaba sağlıklımı yapılması gerçekten
aybikreis Emzirenlere yapılıyor mu bi bilgim yok ancak aşı grip olmadan önce yapılıyor olduktan sonra etkisi olmuyor diye biliyorum