Nuurr123 biz çekildik 6 saat aç ama uyutmayın demediler ilaçlı mr çekildi gece 3de emzirdim en son sabah 6da uyandı oyaladık biraz sonra arabayla yola çıktık arabada uyudu 9 da çekilecekti 10 da geldi doktor arabayla gezdirdik biraz ağladı falan ama uyudu şükür çok korkmuştum normalde hayatta dayanmaz ortalığı yıkar ama çok dua ettim mr dan sonra da 1 saat emzirme dediler uyanınca yıktı ortalığı 8 saat falan aç kaldı neredeyse ben çıkınca çok aç kaldı 1 saat daha nasıl oyalıcam dedim damardan bişey verdi serum gibi biraz idare eder dedi ama mrdan sonra çok kötü oldu mr etkisiyle sanırım Allah yardımcınız olsun