bukaga Kızlar selam 9 ay 1 haftalıgız sadece alkış yapıyoruz. nasıl öğreteceğim tel sararı bilmiyorum. Sizinkilee yapıyor mu neler yapıyor yardımmm
AyazMerve bukaga sakin ol bacım , benimki yaşında yaptı baybay ve alkışı . O makara olayını yapmıyor daha , 13 ayı geçtik 🤓
12338 bukaga 11.5 aylık bebeğim sar sar sar makaarayi yapior hemşire oyunu var onu yapior tabi ben onun ellerini oynayınca oda benimkini oynatmak istyr😀vidolarini ozletebilirsiniz
Busramaden bukaga tel sar ne kız sar makarayımı dıyosun 10 aylıkken basladı alkısı da 8 aylıkken basladı bay bayda elını assagı yukarı kaldırıyo sayılıyomu bılmıyorum 11 aylıgız suan
bukaga Busramaden tel sarar oğlum tel sarar tel bulamazsa ne sarar diye bişey söleyip ellerini döndürüo aneeemmmmm :)))) dur bakalm biz öğrenebilcezmi
AyazMerve bukaga biliyorum insan herşeyi yapsın istiyor ama her bebek aynı olmuyor , zamanla olacaktır stres yapma bebeğinle bu güzel günlerin tadını çıkar 🥰
12338 bukaga siz ellerini alıp uygulamalı şekilde yapabilirsiniz o baktıkça hem kendi yapicak hemde sizin ellerinizden tutup aynisini size yaptırıcak eğitici videolar izletirseniz onlardan da birşeyler kapar mesela ve kukili izletiyordum anne diyince neeee diordu sonra anne nerdeeee deyip durur😀eğitici kartlar aldım kar resimleri var kukilide geçiyor kar ygaiyor kar yağıyor şarkısı kar nerde göster diyince gösteriyor😊bu tarz çizgi filmler izleyebilirsiniz 30dklik bir vidosu var izzketmeyn diorlar fakat bence yararı olan videolar izlenilebilir😊
Buglemim09 bukaga 18 aylik ogluma tel sarari hic ogretmedim bay bay öpücük atma seni babaya bir bir soylerim alkış elini öpüp bay bay yapma o aylarda bunlari biliyordu şuanda daha gelistirdi yanagimi öpüp ohh diyor 🌸
Pelopel bukaga Bu sar makarayı daha önce de burda okudum. Neden önemsiyoruz bu kadar? Hani cidden bir gelişim göstergesi mi uzmanlar mı diyor merak ettim? O aylarda kızım alkış baybay yapıyordu. 7.5aylık gibi başldı sar makarayı sürekli yaparız her gün izler ama biz yaparız kendi hala yapmıyor. Hiç de düşünmedim bunu yapması gerek falan diye. Şuan 14aylık. Yapması mı gerekiyor cidden?
bukaga Pelopel ya canım evet öyleymiş. Doktorumuz ellerini kullanarak tekrar edebiliyor olması önemli dedi. 2 doktora gidiyrm ikisi de söyledi. Israr edip küstürmeden öğretmek gerekiyormuş bir de oyuncakları kutusuna doldurup bosaltması bekleniyor mesela..
Ahriek bukaga Surekli tekrarlayın karşısında illa ki bir gün yapacaktır endişe etmeyin bizim ki 7 ay 26 günlük by bu,gel,alkış yapıyor ama sürekli yapıyorum karşısında veya. Bir objeye doğru birden kendi de yapaıyor oluyor
bukaga Ahriek masallah kuzuma, bende alkışı öğrettim şükür 8. Ayını geçiyorduk. Sırayla ilerlicez insallah
Pelopel bukaga hadi yaa. yani ellerini kullanarak başka şeyleri yapıyor olsa🙈illa sar makarayı çıkarabilmesi mi gerekiyormuş?
BBmom bukaga benm kızım da çak, gel gel ve alkış yapıyor . Canı isteyince yapıyor hepsini tabi. Tel sararı izlemeyi seviyor ben yapıyorum izliyor🤣🤣🤣