Geçmiş konulara baktım ama net bişey bulamadım. Eşim covid pozitif , 1 yaşındaki oğlum da 3-4 gün önce ateşlendi. Ateşi 2 gün sürdü tam geçti derken bu sefer ishal ve kusma başladı. Ben oğlumun da covid olduğunu düşünüyorum ama genelde bebeklerde şu lanet virüs sadece ateş yapmış. İshal ve kusma problemi olan var mıydı? Bir de aşırı iştahsız sizin ne zaman geçti belirtiler ?