Hanımlar bebeğim 5 ayını bitirmek üzere yerlerde yuvarlanıyor ama yüzüstü dönünce ağlıyor. Yüz üstü durmayı hiç sevmiyor ellerinin üzerinde duramıyor dirsekleri üzerinde durup kafasını kaldırıyor. Karşulaştırma kıyas yapmayı sevmiyorum biliyorum her bebeğin gelişimi farklı ama benimle aynı durumda olan varmı merak ediyorum. Yüz üstü dönünce direk ağlamaya başlıyor.😪