defnemilam gündüz genelde 1 bucuk saat uyuyo ama disari cikip cok yurutursem falan yoruluyo 2 bucuk saati buluyo. Aksam malesef 12 1 gibi uyuyo sabahta 11 12 gibi uyaniyo ne yaptimsa erkene alamadim uykusunu sabah erken kaldirmaya calistim bi kac kez yine ayni oluruna biraktim cani ne zaman isterse o zaman kendi uyuyo 😀 19 bucuk ayligiz bu arada