esraeerdogann MerveAlaca67 7. Ayda başlamıştım şuan 8,5 aylık önüne verdiğim şeyleri kendi yiyor eskiden çoğunu yer yerdi şuan oğlum yiyor alıştı😁
Meeleek MerveAlaca67 8 bucuk aylıkken başla canım yoksa sürekli fırlatma ezme atmadan sinir hastası olursun pes edersin 8.ayda ellerini daha iyi kullanmaya başlıyor ve ağzına götürmeyi öğreniyor
Sevgis MerveAlaca67 7 aylıkken başlattım oturabiliryorsa başını dik tutabiliyorsa 6 aylıkken de baslanabilir ama cesaret edemediğim için 7 aykiken başladık
Tubacnr0 Meeleek çok mantıklı bende ne zaman versem diye düşünüyordum yorumunuz yardımcı oldu erken başlayınca sanarim yiyeceklerden israf oluyor yarısı yerde 🤣