Zaten pevli bebeğim ayağından geçen hafta ameliyat oldu simdide böbrek büyümesi var ve ay ay artıyor en son 14 mm olmuştu 20 mm olursa ameliyat olacak gerçekten artık dayanamıyorum ya var mı etrafinizda bu ameliyatı olan zor mu sonradan bebeğimi neler bekliyor