Sevinczeynep 85 ile doğuma girdim. Doğumdan gelip tartıldım 2 gün içinde 5 kilo gitmiş zaten 3 kilo çocuk 😂 sonra emzirdiğim ve lohusa olduğum için 2 hafta içinde 70 kilo oldum daha da zayıflıyordum ki eşim askere gitti bende kayınvalidemlerde kaldım orda beni bunalttılar ye sütün kesilir ye sütün yetmez diye diye stres sinir bide eşim yok üzülüyorum. Sütüm kesilmeye başladı bunalımdan yemeye başladım geri aldım kiloları,sütüm de kesildi. 😔 şimdi tekrar başladım dikkat etmeye -6 kilo gitti elhamdulillah daha da gidecek inşallah 🥲 anne olsak da bu hayatta insan önce kendi için yaşamalı ve kendinden vazgeçmemeli.💎 Biz iyi olursak evlatlarımız da eşlerimiz de yuvamız da iyi olur. Kendinizden vazgeçmeyin hanımlar kendinizi her halinizle sevin olduğunuz halinizle güzelsiniz ve kıymetlisiniz bunu unutmayın 💝