mummy Mavi1_ozdenir çok geçmiş olsun bebek için çok üzüldüm ama bizim burada yönlendirmemiz doğru olmaz bence düzenli gittiği Dr varsa ailesi onunla iletişime geçebilir
Mavi1_ozdenir sevdanurrrrr benim Bebeğim değil dayımın ikiz oğulları dayımda covid çıktığı için apar topar hastaneden çıkarmışlar bebekleri yoksa doktor 3 gün yatış vermiş ama ilaç bile vermeden hemen çıkısını yapmışlar
Mecbure12 Benimkide ishal doktor Zinco die bir şurup verdi onu içeli iyi şükür bence doktora götür belki antibiyotik verir zaten kullanır kullanmaz geciyor
Mavi1_ozdenir Mecbure12 benim Bebeğim değil dayımın ikiz oğulları dayımda covid çıktığı için apar topar hastaneden çıkarmışlar bebekleri yoksa doktor 3 gün yatış vermiş ama ilaç bile vermeden hemen çıkısını yapmışlar
Mecbure12 Mavi1_ozdenir yaa Rabbim yardımcıları olsun inşallah ishala sağlık ocağindaki doktor muz ve pirinç püresi demişti bana kusma yoktu bizimkinde kusma olunca biraz daha ciddi oluyo o yüzden yatış vermişlerdir Zinco suruptan çok memnun kaldım en azdindan doktor onu yazsaydi