Allah aşkına bu nasıl bi ağrı halsizlik.Dün bebeğim covid oldu bugün eşimle ben ikimizde aşılıyız buna rağmen çok sancımız var.Ateşim 39,6 bi ara 38’lere düştü sevindim yine çıktı.Kafamı kaldıramıyorum eklemlerim sırtım saç diplerim bile ağrıyo.Parol içiyoruz ilaç olarak.Başka önerisi olan var mı?Böyle olup da kaç güne atlattınız mesela ?