Senaustunbas Merhaba. Bugün komşumla konuşmuştuk bu konuyu. Yakın zamanda doktora götürmüş çocuğunu. Doktor da, çocuğa 4 yaşından önce alerji testi yaptırmayın, çünkü herşeyi yeni yeni tadıyor ve vücut o gıdaya alışmaya çalışıyor. 4 yaşından önce alerji testi gereksiz demiş. 1 yaşında oğlum çok şükür alerjimiz çıkmadı şu ana kadar ki yediklerinde.Sağlıkla büyüsünler inşallah. İyi geceler.