cicekcan 2 buçuk aylık bebeğim uykusun da sıçrıyor ağlıyor uyanıyor normal değil mi bebekler de alt katta komşum var sürekli sıçrıyor bu diyor korkutuyor beni sinirlerimi bozuyor ya değişik bir söyleme tarzı var bide
Uzaybaby cicekcan Her bebek sıçrar istemsizce. En güzeli sıçrayıp uyanmaması için kollarını kundaklamak. Çünkü sıçrayınca eller havaya kalkıyor uyandırıyor bebişleri. Ben kundaklayıp uyutuyorum geceleri alt kısmını sıkmadan sadece kolları. Deliksiz uyuyor şimdi yavrum.
Esto24 Video nasıl atılıyor bilmiyorum ama benim oğlumda sıörıyordu o aylarda şükür artık çok çok azaldı eeg çektirdik normal çıktı