Feyzasrnn Ben de bugün ilk aşimi oldum. form doldururken hemşire bugün emzirmesen iyi olur dedi içeri girdim diğer hemşireye sordum emzire bilirsin hiçbir şey olmaz dedi. Anlayacağın her kafadan ayrı bir ses çıkıyor Benim de buzlukta stoklu sütüm yoktu o yüzden mecbur emziriyorum Allah’a emanet artık