Tuba-21 ben doğumdan beri gazı azaltsın diye kimyon tohumu ve süt yapsın bebek rahatlasın diye rezene içiyordum. Daha sonra diyetisyene başladım diyet için. Diyetisyen de gaz çayı olarak anason kimyon ve kekik önerdi. Kendim demleyip içiyordum anne sütünden bebeğe geçiyordu. Rezeneyi sorunca Rezene artık önermiyorum son yapılan çalışmalar bebeğe kesinlikle rezene verilmemesi yönünde dedi. Bebeğe zaten doğrudan bitki çayı vermek zaten sakıncalı