Bebeğim kabız oldu 3 aylık daha kayısıyı biberona ıslatıp versem sorun olur mu
Rukis_27 zeytinyağ ver kayısı olmaz mamasına veya sütünüze ekleyin
anayimbenn Hmm tmm