15 aylık oğlumu beşikte sallayarak uyutuyoruz. Geceleri pek uyanmaz ama akşam uyuyana kadar 1 hatta 2 saat salladığımız oluyor. İlk 6 ay kolikken o dönemde alıştı sallamaya ondan sonra 2 kere uyku eğitimi vermeyi denedim ama öyle ağlıyorduki binadakiler kapıyı çalıyordu çocuğa bir şey mi oldu diye. O nedenle vazgeçmek zorunda kaldım. Nasıl bıraktırabilirim bu sallama işini?