Sibelkerim benim bebeğim ne gündüz ne gece hiç uyumuyor tuvalet sıkıntısı da vardı kendi rahatlığım için değil bebeğimin vücudu için gelişimi için uyumasını istiyorum artık doktorum verdi bizede ama Baybay nıght değil momys bilss önerdi gaz için de iyi olduğunu söyledi fakat hiç bir işe yaramadı 375 liraydı bide iyi gelse parası önemli değil ama galiba gereksiz bişey, uyumuyoda yapıcak bişey yok diyip geçmek lazım sanırım artık o moda girdim uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum şu diş olayımız bitince