Lidya-t Yeğenim bir ay kullandı ama kemikler düzleşirken iç içe geçmiş tepedeki kemik zamanla yumru gibi kaldı .Hala onunla uğraşıyorlar bugün tomografi çektirecekler bir sıkıntı var mı diye.Tavsiye etmiyorum.Başka yöne yatırın
Beyaz_cikolataa Lidya-t tomografi sonucu nasil cıktı. Yumru gibi dediginiz yer kasktan sonra mi oluştu? Dışarıdan belli oluyormu yoksa elleyince mi fark ediliyor
Lidya-t Beyaz_cikolataa Ameliyat demiş doktor yumru gibi kemik çıkıntısıymış . Birleşmeden kaynaklı orası çıkık olmuş .Çocuk büyüdükçe kemikte büyüyor şuqn elle gelen şey zamanla büyüyecekmiş .Şaştı kaldı onlarda ne yapacaklarını bilemiyorlar
Beyaz_cikolataa Lidya-t ya cok geçmiş olsun Rabbim sifa versin cok soru soruyorum ama kask kullandigini solemissiniz en basinda ne sikayeti vardi ki bebisin ?
Karanimmmm Lidya-t kask ama zaten düzleşmeyi engellemek için takılıyor diye biliyorum. Takan firma mı acaba yanlış yaptı ilginç