Bebeğim 50 günlükken bronşit oldu biz griptik bizden geçti. 3 aylık oldu grip gibi oldu burnu tıkandı yine biz griptik bizden geçti ama uzun sürmedi şimdi aradan 15 gün geçmedi yine aynı grip gibi burnu tıkalı aradaa akiyor. Yav bu kadarda olmaz artık diyorum ne kadar dikkat edersem sanki daha fazla hasta oluyor. Gerçi bende öleyim 4 ayda 3 kere grip oldum ben oluyorum sonra çocuklara geciyor sıkıldım bu durumdan artık bizim gibi olan varmi