1 ay 28 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri mama destekli gidiyorum, sütümde azdı vitaminler kullanıyorum şuan biraz daha iyi ama red var ara sıra haliyle..Mama ağırlıklı besleniyor. Ama aşırı düzensiz yiyor özellikle gündüzleri..az emiyor peşine 30 cc yiyor mesela 30 dk uyuyor geri kalkıyor..Kalktığında 1 saatte bir 60 cc yiyor mesela..3 saat nadir uyuyor kalktığında 90 yiyor. Asla 2 veya 3 saatte bir beslenemiyor. Gittiğimde doktoruna soracağım ama tecrübeli annelerin yorumlarını duymak istiyorum🤷🏻♀️