Benim 2 veya 3 aylıkken cok yiyince kusma olayı varya bnde öle kusuyo sandım ne verdiysem cikardı heralde cok yedi dedim kendi kendime sabaha kadar ara ara kustu sonra bir doktora gttik megersem cocum hastaymıs 🤦♀️ hastaneye yatırdılar sıvı kaybından kıyamam annem özür dilerim diye diye ağlamıstım halsiz düstü yavrum 😪