sedaykn Bebeğim 2 aylık yatarken bir sorun yok ama dik durumdayken bıngıldağı içeri çökük duruyor ellediğimde çukur gibi. Sadece anne sütü alıyor havalar çok sıcak acaba susuz mu kalıyor diye düşünüyorum sizlerde de böyle mi ?
Esestutu sedaykn öyle olması gerekiyor zaten yanlış bilmiyorsam çünkü 8.5 aylığız çok az kaldı Çukurluk bizim ilk zamanlara göre sağlık ocağı kontrolümüzde herşey normal dedi ebemiz korkmayın bence
Hatice4646 Yeterli sıvı alamadığından çökermiş bıngıldak. Bizede doktor söyledi benim bebeğimde de çökme olurdu
Esestutu sedaykn içinizi rahatlatmak için sağlık ocağına götürün isterseniz annem bana kızıyordu dokunduğum zaman çukur dediğimde normal diyordu hep
sedaykn Hatice4646 Ama kilo alımı iyi 2 ayda 3 kilo aldı emdikten sonra uyuyor ağlamıyor çişli bezleri de günde 6 tane falan
Mucizeana Benim kızımında çöküyodu doktora sordum çökmesi çook çok içeride değilse önemli değil. Önemli olan dışarı bombe olması ona dikkat et demişti. Ben bıngıldağını farkettikçe su veriyorum düzeliyo sanki
Matruska6 sedaykn Merhaba şuan aynı durum benim bebeğimde var. Sizin bu durumunuzla ilgili bir sorun olultu mu? Ne zaman geçti