24 aylık oğlum . Sırtında tam bezin bittiği yerlerde biyeri gösterip kendi kaşır gibi yapıyordu. Bikaç kez yardım ettim ama eskiden çok sık yapmıyordu. Şu nikaç gündür eli hep orda bende kıyamayıp kaşıyorım. Zaten bi işle flan ilgilensem huysuzlanıp kaşıyor gibi yapıyor. Bezin en üstünü kestim o mu kaşındıryo yine kaşıdı. Bezini bağlayıp içine kaynatıp bez koydum yine kaşıdı. Krem sürdüm yine kaşıdı. Artık ağrıdığını düşünmeye başladım sizce ağırsa kaşıma hareketi mi yapar yoksa ağlar mı ağrıya anlamadım. Bu arada kızarıklık sivilce vs hiçbişi yok bezin oralarda