Ezojukk Kızlar selam 50 günlük bebegm 4 kg sütüm yetmiyor 50 cc fln cıkıyor bazen daha az mecbur mama takviyesine gecicem kac cc mama vermem gerekiyor
Yenidoganbakimi Ezojukk benimde sütüm yetersiz sabahları 30-40 cc civarı çıkıyor iki göğsümdende öğlen bunu bulamıyorum bile sağdığımda. Emziriyorum emzirmenin üstüne 90cc mama veriyorum (3saatte 1 veriyorum mamayı) doktorum öyle yapmamı söyledi 60cc veriyorsan 2 saatte 1 ver dedi
Yenidoganbakimi Ezojukk şöylede bişey var ama ben 90cc hazırlıyorum veriyorum bazen 60 içip doyuyor bazen 90ın hepsini içiyor o belirliyor açlığına göre mesela geceleri 90cc hazırlıyorum ama sadece 60cc içiyor uyuyor
Ezojukk daisymomm etti tawsiye mecbur cnkü oglum agliyor doymuyor bu yüzden 60 cc wer dedi ben sizleri merak ettm
NinovaLemi Ezojukk emzirirken bebeğin ihtiyacı kadar salgilaniyor. Meme reddi mi var? Direkt memeden emse kafanız rahat eder. Bu arada 4 kg bebeğe 24 saat içinde ortalama 8 besleme yapılır 60-80 cc arası yeterli olur. 50 çok az sayılmaz. Hem sağım makineleri bütün sütü almıyor
Ezojukk NinovaLemi bazen 50 cc bile olmuyor gelmeyince deliriyor memede bırakıyor memeyi sonra cekince memeden agliyor doymuyor doktorda emzir emzirdikten sonra 60 cc wer dedi agliyor malesef oglum herkes az oldgnu söledi 2 aylık 50 cc sütün
Ezojukk NinovaLemi önceden aglaması yoktu memeden cekince cnkü ozaman ztn kücüktü yetiyordu simdi agliyor cok aclıktan uyumuyordu smdi uyuyor mesela rahatladı gibi
NinovaLemi Ezojukk canım meme boş olsa bile bebeğin emer. Büyük ihtimalle hava yutup gazlaniyor. O şekilde yaptığında önce omzuna ali gazını çıkar istersen. Benim bebegimde öyle yapıyor kendini sıkıyor memeyi çekiyor ağlıyor. Gazını çıkarıyorum hiç bir şey olmamış gibi devam ediyor emmeye
Yenidoganbakimi Ezojukk doktorun öyle söylemişse o şekilde devam et bende 2 saatte 1 60cc verirken emzirme sonrası veriyordum
Feyzosunannesi Ezojukk Ben ilk ay meme+ mama şeklinde ilerledim canim sütüm tam anlamıyla doyuruncaya kadar o zamanlar günde 3 defa 60 CC veriyordum zaten emzircegin için yeterli olur diye düşünüyorum, genel olarak devamlı emzir sen emzirdikce sütün çoğalır canim
Ezojukk NinovaLemi sizin dedklernizi yapıyorum yüz üstü yatıyor gazını alıyorum fakat benden süt gelmiyor sıkıyorum gelmiyor pompaliyorm gelmiyor orasını kacırıyorsunuz yani 50 cc sürekli gelmiyor demek istiyorum ac olmaması icin hem emziriyorum belkide emdikce süt cogalır diye hemde 60 cc mama weriyorum
NinovaLemi Ezojukk kanallar boş kalmıyor ama sütün bitmesi mevzu bahis olamaz ki. Sadece emerken salgılanan bir süt var. Siz onu ne yaparsanız yapın sağarak ya da pompa kullanarak alamazsınız. Ben göğsümü komple boşaltıp sağıp sonra emziriyorum bazen bebek emdikce ağzına süt gelmeye devam ediyor. O yüzden dedim mümkün mertebe memede kalsin
Aysgl_Asya Feyzosunannesi mamayı bıraktınız mi acaba. Bizde meme+mama olarak ilerliyoruz.birakmak istiyorum sütüm çoğalsın diye herşeyi yapıyorum .
Aysgl_Asya Ezojukk Merhaba cnm. Benim bebeğim de 40 günlük 3400 şuan. Doğduktan sonraki 10 gün içinde kilo kaybı çok olduğu için mama vermeye başladım. İlk başta az veriyodum ama kilo alımı yavaş olduğu için doktor yukseltmem gerektiğini söyledi. Şimdi günde 5 kez 40 ml veriyorum
Ezojukk NinovaLemi ins dediginiz gibi olur bende cok emzirmek istiyorum ztn mamadan önce 20 dk memede tutuyorum zorla agliyor ediyor kapıtrıyorum falan
Aysgl_Asya NinovaLemi aslında çok mantıklı. Çünkü süt üretimi bebek emdikçe oluyo dimi. Sıkınca yada sağında süt çıkmasa da çocuk emdikçe ağzına gelir yine hiç gelmeme ihtimali yok yani az da olsa gelir