Kızlar merhaba 2 ay 9 gun önce sezeryan doğum yaptım. İlk 5 gün kanamam oldu sonra 32. Gün tekrar kanamam başladı ara ara kesilip tekrar baslayarak 46. Güne kadar devam etti. Suan 2 gündür inanılmaz bir şekilde karın ve bel ağrım var. Bir de yogun bir akıntım mevcut. Hamilelik öncesinde de regl dönemim ağrılı geçerdi. Regl mi olacağım acaba diye düşünüp duruyorum. 2 gündür bir kanama olmadı ama aklıma başka bir şey de gelmiyor