Tugba68 :)) aman ne güzel işte..
Tugce91 valla bende konusuyorum kayınvalidemle birbirimizi hem cok severiz hemde cok kavga ederiz cünkü huyumuz suyumuz Aynı.. Eşim hiç karışmıyor hatta boşver konuşma dio. Kızıma cok güzel bakıyo bıraksam hep o analık yapar. Lafımı hiç esirgemiyorum cat cat cat beni o hale o getirdi çünkü.