ZmrtAhsen YadeeeeeAsel 43 günlük kızım ben de 4. Günden beri Hipp kullanıyorum. En son geçen hafta combiotic aldık diğerini bulamadık çünkü. Tek sıkıntı mamayı içer içmez 2-3 dk içinde büyük tuvaletini yapıyo hemen. Normal mi bilmiyorum 🤷
Epifenomen-gkc YadeeeeeAsel ben de üçüncü ayda mamaya başladım hem meme hem mama gittik iyiydi baya içmiyorsa zorlamayın. Seveceği mamayı deneye deneye bulursunuz her bebek her mamayı sevmiyor maalesef