Esestutu Merhaba arkadaşlar 8.5 aylığız aktivite masası almak istiyorum önereceğiniz yer var mı internet harici
Papatya Esestutu merhaba ben ebebekten fisher price marka almıştım. Çok memnunum iyi ki almışım oğlum 1 yaşında hala oynuyor. Tavsiye ederim 👍
Papatya Esestutu Rica ederim. İndirimi takip etmiştim 185 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Şuan 330 TL 😬🤔
Papatya Esestutu Evet🤔 Fisher price kaliteli ve eğitici oluyor ama maalesef fiyatları bi o kadar da pahalı.
Esestutu Papatya haklısınız bence şimdilik gerek yok diyelim :) kumbarasına atmak daha mantıklı geldi 🙈