Ben nohut yaptım. Yanına soğanlı biberli bulgur pilavı yapacaktim vazgeçtim. Pilav yapıyorum öyle kalıyor. Ben de terbiyeli yalancikelle paça yaptım. Nohut ve eti önceden hasliyorum eti sulu sulu kavanoza koyup dolaba koyuyorum. Çocuk uyuyuncada yarım saate sipsakk… Dün de Karadeniz usulü sebzeli haşlama yaptım. Bazen bir tarhana yanına yoğurt. Bazen kırmızı mercimek yanına makarna vs.. vakit olunca da dolmalar sarmalar pogacalar🤭