ikibabybirmom Ben serum fizyolojik almayı bıraktım kocaman serum alıyorum şırınga alıyorum 5 ml çekiyorum 2,5 -2,5 hızlıca sıkıyorum burnuna foş foş akıtıyor. Serum fizyolojiklere para yetişmiyor artık. Böyle 10-15 lira tutuyor ve çok uzun süre gidiyor aklımızda olsun