Eliff40 helal olsun sana ayakta alkışlıyorum ıste burda rasyonelcilerle kime göre neye goreciler çok olduğu ıcın anlamıyorlar biz herseyı dine göre yaşarız tamam benim de din bilgim çok yok keske olsaydi ama araştırıp öğreniyoruz aç öğren ona göre konus dımı senın yaradanın sana bi kitap indirmiş bilmiyorsan aç oku sana bi öncü bi Peygamber gondermis bi izinden gıt ne yapmıs ne demıs akıl al oyle ben rasyonel düşünüyorum demekle geleceği ıyıce dibden uzaklastiriyorlar biz kitaba gire konusuruz onlar neye göre kime göre konuşur bilmiyorum 🤷♀️ ahanda bak ne guzel oturdu bu kelimem😁