[silindi] Merhaba güzel anneler kızım 23günlük tek gözü içe doğru geliyor bazen şaşı gibi normal mi acabs doktora gidelim mi zamanla düzelir mi
Afram96 [silindi] yenidganlarda sikca rastalanan bi durum zamanla geciyor benim kizimda da oluyordur oyle simdi 2,5 aylik gecti
Sedakcby [silindi] göz kontrolü olacak zaten. Ama göz kasları Henüz gelişmedi gi için bu gibi durumlar 6 aya kadar normal. 6 aydan sonrasi sıkıntı olabiliyor 1 3 ay arası yenidogan göz muayenesi var
Yica [silindi] çok normal yeni doğan doneminde. İlerleyen zaman da geçmezse gidersin. Yanlis hatırlamıyorsam 3 aylıkken göz muayenesi yapıyor zaten doktorlar