momozslck cok guzel ve bir o kadar da zor bir ise kalkismissiniz🙈 kopegimizi 2 aylikken sahiplendik. Sokaktan. O zaman henuz hamile degildim. Yemin ederim gunde kac posta yer siliyordum asla hatirlamiyorum🙈 2 kere pede yapsa, 5 kez yere haliya yapardi. Disarda tutar eve girer girmez iserdi biyerlere🙈 moral bozmayim ama neredeyse 1 yasina kadar devam etti boyle. Ben o sirada hamile kalmistim ve dusuk riskim oldugu icin surekli yatmak zorundaydIm. Kopegimi egitime
gonderdik geldi baktim hala ayni bir daha gonderdim nerdeyse 40-45 gun kaldi. O zaman duzeltti. Simdi
nerdeyse 4 yasinda olacak eve yapmaz hic. Demem o ki birazcik sabir. O da daha bir bebek buyudukce akli eriyor onlarinda. Bir de yavru kopeklerin disleri cok sivri olur, kontrolsuz oynarlar. Aman dikkat😇