Bebeğim prematüre çok zayıf ve artık hiçbir şey yemiyor , çocuk doktoruna götürüyorm o başka bir bölüme yönlendiriyor bölümü arıyorz hiçbir yerde yok pandemiden dolayı artık herkes işini rastgele yapıyor ya bebeğim zayıf biraz toparlasin diye mama yazılsın istiyorum sadece boy uzatan kilo yapan mama ama çocuk doktoru yazamıyormş ☹️ gerçekten anlam veremiyorum ya bebeğimi hangi bölüme götürmem gerekiyor ?? Lütfen yazarmsnz gelişimsel pediatri ye gitcz oda yok