Kızlar bebeğim 2 Ay 17 günlük 2 ayına 1 hafta falan vardı gündüzleri sürekli yarım saatte bir uyanmaya başladı önceden 2 saat uyurdu bi saat uyanık kalırdı hala öyle 1 saat uyanık kalıyor en fazla 1 buçuk saat sonrasında ağlıyor bende uyutuyorum ama uyurken hemen uykuya dalmiyo bazen emzikli uyutuyorum yarım saat sonra emzigi düşünce uyanıyor önceden öyle olmazdı gündüzleri 3 4 uyku mu olmalı siz nasıl ayarlıyoruz uyku düzenini her bebek farklıdır illaki ama acaba ben gün içinde çok sık mi uyutuyorum o yüzden mi yarim saat uyuyor onu merak ediyorum sizde de böyle olan var mı ne yapmalıyım