Uzaybtl bu aralar beslenme konusunda sıkıntı çekiyorum sanırım dişten kaynaklı emmek istemiyor ek gıda konusunda öğlen bide yatarken veriyorum iki gündür onu da vermedim emsin diye Yoksa emmek istemiyo oyuncakları var onlarla oynuyoruz masaj yapıyorum günde iki kez genelde kucakta camdan kuşlara bakıyoruz odaları dolaşmayı çok seviyoruz kucakta daha emeklemiyor ama koltuğun kenarında bırakınca destekli dikiliyor bi iki dakika böyle geçiyor günlerimiz hava güzel olursa dışarı çıkıyoruz 15 20 dk markete gidiyoruz