BalAnne1 yves rocher güneş kremi kullanıyordum turuncu tüpte olandan ama hamilelikte kullandığımdan ve aşırı koku sevmediğimden suan bıraktım ama koruyuculuğu güzeldi ve doğum lekem de çok çıkmadı bi yerde nokta şeklinde oldu sadece o da sonlara doğru kokusundan tiksindim hamile olduğumdan hehe