Birtavsanannesi İnanırım benim oğlumda öyle çünkü. Hatta ayakta iş yaparken ben gene iyi ama bir oturunca üstünden inmiyor😒 Damla da kullansam bence alışkanlık ya, gene emer gene emer yani, çünkü ben kendimi emzik diye kabul ettim artık. İşte 2 yaş sendromu böyle böyle oluyor, yeni şeyleri başarabildikçe bizden kopacaklarını sanıp daha çok geliyorlar, hem yeni şeylerden vazgeçmiyorlar hem bizden. Ne yapalım, geçecek 🥰