filizs bacım ver bir şey olmaz. Yiyorsa şükret ne yiyorsa ver. Bende sen gibiydim bir heves Kitaplar alındı şöyle başlarım böyle haşlarım diye beyefendi 9 aylık oldu püre yedirebiliyorsam oda tatlı yarabbi şükür diyorum. Hipp, cici bebe, hünnap üçünü de kullanıyorum. En tatlısı hünnap keçi sütlü geldi bana. Sonra cici bebe sonra hipp. Hipp daha pahalı ama şekeri daha az diğerlerine göre daha organik. Eline de verebilirsin tutma olarak şekli çok iyi kıtır kıtır yiyor kendi “bazen” 😅 Yeni nesilde var bir şey herhalde doğar doğmaz damak tatları var resmen hayatta tatsız tuzsuz yemiyor oğlum ağzına sürmez ki hiç öyle alıştırmadım. Bunları da mecburen kahvaltısını falan tatlandırmak için kullanıyorum yemiyorsa seninki de tavsiye ederim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️