Merhaba anneler bebeğiniz emmeyi bırakınca iştahı düzelen oldu mu benim bebeğim 13 aylık oğlum hiç doğru düzgün yemiyor çünkü hep meme istiyor bırakınca acaba iştahları düzeliyor mu yine düşünmüyorum 2 yaşa kadar emzirmeyi bırakma yı ama yine de bir sormak istedim