34+5 de doğum yaptım bende, kızım 12 gun kuvozde kaldı, sezeryen doğum ani acil bir bir doğum bebek yanımızda değil sıkıntı stres üzüntü derken süt gelmemesi çok normal, bestlak damla öneririm, uyuyun dinlenin, yiyip içip beslenmenize dikkat edin, duşa girip göğüslerinize masaj yapın, ve sanki bebeğiniz yanınızdaymiş gibi 1,5-2 saatte bir sağım yapın,