Kızlar bebeğim 31 haftalık doğdu yaklaşık 1 aydır evdeyiz taburcu olduk. Sepsis geçirdi akciğer enfeksiyonundan dolayı. Şunu farkettirmeden bebeğim ellerini yumruk yapıyor ve açmıyor çok sıkı bir şekilde sıkıyor yumruğunu düşünün ben Bile açamıyorum her iki eli o şekilde. Birde altını değiştirdiğimde ağlıyor bacaklarını da dümdüz yapıyor kas katı kesiliyor bildiğiniz her iki bacak dümdüz şekilde ellerimle düzeltmeye çalışıyorum dümdüz kalıyor. Nörolojiye randevu aldık gideceğiz bu tarz birşey yaşayan var mıdır beyinle mi alakalı acaba 😓