Esraburkay Sultanyldzz ilk gebelik galiba çoçuklarda emme bi reflekstir açlıktan değil yanı sadece 30 cc mama bile yeterli bide emziriyosunuz zaten gayet yeterli
Sultanyldzz Esraburkay evet ama herhalde biraz iştahlı 30 verdiğimde çok geç uykuya dalıyor 1 kere 45 verdin sanki tam doydu hemen uyudu 2 2 buçuk saat aralıklarla veriyorum sarılığı yüksek doktor sakın aç kalmasın dedi bu saatlerde uyandırdığımda iştahla gögüsümü arıyor
Esraburkay Sultanyldzz sarılık varsa sık sık emzirin mama saatınıde aksatmayın sarılık geçene kadar fakat çok vermenizde bebeğin sindirmesini zorlaştırıyor midesini rahatsız eder ve reflü oluşumuna sebep olur aklınızda bulunsun
Kuzeyin_annesii Sultanyldzz o zamanlar doyduğunu anlamak gerçekten çok zor, ne kadar anne sütü aldıklarını da bilmiyoruz :) huzursuz değilse bırak uyusun ama gazını çıkarmayı ihmal etme ❤️
Kuzeyin_annesii Esraburkay ne kadar süt geldiğini bilmiyoruz, belki de 20cc süt geliyor, bununla bebek nasıl doysun? Herkesi kendiniz gibi düşünmeyin lütfen
Esraburkay Diyelim 20 cc geliyor memeden 30 cc de mama veriyor 10 günlük bebek 50 cc le doymaz yanı öylemi hanımefendi 10 günlük bebek 30 cc ile doyar zaten sarılık var diye hem emzir hem mama vermeye devam diyoruz
Kuzeyin_annesii Esraburkay iste diyorum ya size her bebek sizinki gibi değil… Burada 1 aylık bebeğe 180cc veriyorum diyen var. Benim oğlum 8 aylık ben şuan 180cc veriyorum. Canım benim bu tartışma konusu bile değil boşu boşuna kırmayalım birbirimizi. Burada anneye yardım edelim
Erkekanasi Sultanyldzz canım mamayla ilgili tavsiye vermek istiyorum. Bizde süt ve mama devam ediyoruz. Mama markamız da golden goat. Diğer mamalara göre içeriği çok temız ve %83 keçi sütünden oluşuyor. Eğer imkanın varsa kesinlikle öneriyorum