Ilk ay 30cc yetiyor hatta fazla bile gelebilir ben 10 15 20 25 30 cc diye ilk ayı tamamlamıştım 2.ayda 60cc ye çıktık şuan 3 ay bitiyor yeni yeni 100 120 cc arasi icmeye basladik tabi bu kafama göre değil doktor önerisi ile bide 3.aya kadar 1 saatten önce 2 saatten fazla beklemeyin kan şekeri düşüyor demişti doktorumuz.. 1 saat öncesi verirseniz de ilk içtiği süt ile 2.ci içtiği taze süt karışıyor ( ilki sindirilmedigi için henüz) buda bebeklerde çok fazla gaz yapıyor.. Bir de kendi deneyimim biberonu kapatıp gelişi güzel çalkala çalkala yapıp bebeğe vermeyin küçük bi kaşık yardımı ile.yavasca karıştırın.. Diğer türlü çok köpurüyor ve malesef buda gaz sebebi oluyor