Melisinannesi2019 Merhaba, 5.5 aylık kızıma bayramda bir hafta süresince antibiyotik vermek zorunda kaldım.iyilesti ancak 10 gündür neredeyse ishal.doktorumuz biogami gaz ilacı verdi.ayni şekilde ishal olan bebeginiz var mi ne zaman geçer bu ishal
pltsmy Melisinannesi2019 Antibiyotikler ishal yapar bağırsaktaki iyi bakterileri de yok ediyor o yüzden bio gaia ya da maflor gibi probiyotik içmesi oneriliyor bildiğim kadarıyla benim bebeğimde bir kaç defa almak zorunda kaldı ve her seferinde bunu yasadik. Zamanla düzelir insallah ama bildiğiniz üzere ishal vücutta sıvı kaybına da yol açar havalar da çok sıcak su vermeyi ihmal etmeyin
MayneymisAltintop Canım bizde yaşamıştık aynı Durumu ayy kafasına kadar çıkardı kakası🤦🏻♀️Ama bizim doktorumuz antibiyotik ile beraber maflor vermişti. Maflor kullanınca ikinci günü geçmişti ishali
Hercai88 Bizim antibiyotik falan değil eltimin kız ishaldi bebeğimin biberonunu almış emmiş bişe dememişler 3 aylık tı bebeğim yatılı gitmiştik 2 günlüğüne... Bana sonradan eşim dedi müdehale etmemiş o da sağolsun bende tepki göstermedim ama o günün ertesi eve geldik bebeğim aşırı ishal oldu bizede doktor ilaç verdi ona rağmen 1 haftayı geçmişti ishali... Bol bol su içir sıvısız kalmasın