Miniminimini ben dün suda haşladım bizimkininde dişi yoktu başladığımızda
suda yapınca baya yumsak oldu biraz nane biraz kimyon ekmek ici kıyma falan bırleştirdim kücük top yaptim suda haşladım baya sevdi bitirdi
corba da da irmik corbası yapiyorum onu cok seviyor onun icinede atiyorum